top of page

סנהדרין היא יותר טובה ממערכת המשפט עכשיו בארץ.

מערכת המשפט היום בארץ ישראל חסרה, ולא חסרה בכלים טכנולוגיים מתקדמים, ולא בכוח אדם, לא בכסף ותקציבים ולא בחינוך ומערכת המייצר שופטים ועורכי דין חדשים.


אלה היא חסרה, בחשוב מכל, במטרת קיומה.


בית המשפט בארץ בורח! בורח מאחריות, בורח מלהיות זמין לציבור, בורח מלעזור לעם ישראל מכל הלב, בורח מיושר, בורח מטובת הציבור והפרט.


כינוס הקמת הסנהדרין, ירושלים עיה"ק ה'תשפ"ג Mnglobal.org


הבית משפט בארץ היא לא "הבית של הנדון" אלא היא עוד חדר ב"מטריקס", עוד שרות של ה"חונטה" שמה שיגידו לך, זה שכן, אתה חייב כך וכך כסף לחונטה, ולא, אתה לא צודק, כי היא לא מחפשת לראות עובדות, היא מחפשת לדעת, האם יש לך כסף? אם כן, אתה חייב לתת את זה ל"חונטה" ממשלה או מה שלא יהיה. השופט יקבל עמלת שיכנוע/דמי תיווך בשם ה"חוק" על זה שהוא עבד על האזרח המטומטם, ומי ישלם לשופט הבזוי? מהכסף של מי? שלך. האזרח הקטן.


הבית המשפט בארץ כרגע לא עובד למען צדק ויושר, היא עובדת כדי לחזק את ידי הממשלה.


אם יש שאלה לדוגמה ככה: "כבוד השופט, קיבלתי דו"ח כספי 1900 שקל על מהירות של 110 במקום 80 בכביש מרכזי ללא בתים מסביב, ללא ניסיון לנסוע מהר, ואין לי כסף לשלם לאוכל לילדים שלי, אני נהג טוב, אף פעם לא עשיתי תאונה, כבוד השופט, אני חושב שזה אי צדק להעניש אותי על "מלכודת עמלק" חוקי, והרי השופט יכול לראות שאין כאן הצדקה לתת לי דו"ח כספי בשם" ביטחון בדרכים".


כשהשופט שומע את זה, הוא לא מתייחס לכל הנאמר במסגרת טובת הדין, צדק נתינת הדו"ח, לא, השופט מפחד יותר מהמשטרה והממשלה מאשר מאיזה אזרח קטן, בסופו של דבר, השופט משוחד, כי הוא מקבל כסף מהממשלה ולא מהאזרח, וכן הוא עובד בישביל הממשלה והמשטרה ולא בישביל האזרח.


מצד השופט, אם יש כסף על השולחן, הוא רוצה את זה, הוא רוצה את זה, לעצמו, לשוטרים, לממשלה, הוא חלק בלתי נפרד מהחונטה.


הוא יגיד משהו כמו "אדוני, למעשה אתה עברת על המהירות, אתה מודה בזה, ולכן אין כאן עניין להוריד לך את הדו"ח, אלא נוסיף עוד אלף שקל כי ביזבזת לי את הזמן, ככה יוצא שאתה חייב 2900 ל"חונטה".


כמו שכתוב בתורה "הכסף יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים" על אחת כמה וכמה טיפשים ורשעים.....


אתה רואה עץ התורה, ועוד עץ בג"ץ, אבל אחד אין לו שורשים בכלל! וזהו מערכת המשפט בג"ץ, כרגע במדינת ישראל. עבודתה נאמנה ל"חונטה" ולא לאדם הפשוט.


לפי התורה כל עיר וכל שכונה חייב בית דין, מקום שבו כל אזרח ישראל מרגיש חופשי להיכנס ולפתור בעיות, אבל כאן במדינה יש ערים או שכונות עם אלפי אנשים! ואין שם בית משפט, איך זה יכול להיות?


למה? כי אין לה שורשים, שחיתות ועוול הם עניינם ולא יותר. אין כאן רצון לעזור לך האזרח הקטן, אלא יש כאן מערכת הבנויה בצורה מסודרת ועקומה במכוון, להוציא ממך כל טיפת דם.


יש אנשים שלא ראו צדק בחייהם, והם רוצים להביא צדק לאנושות, האנשים האלה הם לא שופטים בישראל.


ואז יש אנשים שחושבים שלהיות שופט זה עבודה לכל דבר, ואם הם לא ישקרו ויגנבו, לא יהיה להם לחם לקחת הביתה, הם לא מאמינים בעצמם שהם יכולים לעשות משהו אחר חוץ מלגנוב מאחרים, אז בלית ברירה (כמו שוכר סמים שהתרגל לכסף קל מלוכלך ומסוכן) הם גונבים מהאזרח הקטן כל יום בהתחלה זה כואב, המצפון מתערב, אבל לאט לאט גם לזה מתרגלים. זהו הסוג האנשים ששופטים במדינת ישראל!


המשטרה, מהי עבודתם? לשמור ממחבלים. לשמור מדברים לא בטוחים, אבל אנו רואים כמו עם עניין המסיכות הקרונה, שהם גם הידרדרו לגניבה כאחד הפושעים, וחידדו לנו ששוטרים וגנבים מאותו שכונה, ויותר מזה, אותו מטרה, אותו עבודה, אחד הולך שחור בלילה, אחד עם חליפה עם כפתורים נוצצים, אמרו לו שהוא מיוחד אמרו לו שהוא צדיק, והוא מטומטם מדי לשים לב או להאמין בעצמו שהוא שווה יותר מזה ושעובדים עליו.


ולמה? למה לדבר ככה? למה להכליל? לא בגלל שאני מנסה לומר "אני יותר טוב" לא בגלל שאני נהנה לרדת על אחרים, אלא כי אני רוצה לראות עולם מתוקן, אני רוצה ש"מציון תצא תורה ודבר השם מירושלים" אני רוצה שכל מערכות הממשלה יהיו במרדף אחרי צדק, אני רוצה שחוקי התורה יהיו לנו לאור, שכל מי שתופס משרה במדינה הזאת יעשה את זה לשם שמים. אני רוצה שחוקת המדינה הזאת יהיה תורה שבכתב ובעל פה! כמו שהסברתי בכנסת ישראל.


לכל מי שמבין שרק אפשר לעשות צדק חברתי על ידי הסנהדרין, תעזרו לנו להגשים את החלום, תראו את כל מה שאנחנו עושים בעניין הקמת הסנהדרין באתר כאן Mnglobal.org ותקחו חלק בלתי נפרד מהקמת הסנהדרין ואחדות עם ישראל הקדושים בזמן הזה בארץ הקודש.


בברכה, יוסף.

יועץ הקמת הסנהדרין




Moshiach News Global Articles: News Updates for the Moshiach Elite Community,

Everything in relation to Moshiach, Redemption, Current Events, Global Peace and Positive Change.

 we hope to keep the dream of peace and respect between all mankind here, please check back from time to time to see what we are discussing and help create the change you want to see in the world by sharing the articles you like.

bottom of page