top of page

מכתב לחברי איתמר בן גביר המלך היקר מכל

איתמר בן גביר המלך, אני גר כאן עם חמישה ילדים



קטנים, בגולן, ואני לא עומד בתשלומים של רכב כל חודש, בוא לא נדבר על ביטוח וכאלה, יש כמה וכמה דוחות על "מחזיק טלפון" ו *שטויות* כאלה, וכן למרות ששמתי בווייז לא ללכת במקומות של אגרה, דיברו איתי כאילו אני חייב להם כסף, למרות שלא, אם זה הכביש של סבא שלך, אז תסגור אותו! ואל תתן לאנשים להכנס! לפני עייור לא תתן מכשול! *בפרט שאני לא רציתי להעלות על הכביש שלך! אלא זה נעשה בערמומיות של סדום ועמורה לא פחות! לכן , אני בחיים ב"נ לא הולך לשלם את כל ה "אגרות" האלה, למה? כי יש ילדים להאכיל, וכן אני לא עשיתי שום עסקה עם ישראל בקשר לרכב שלי, וכן איני מעוניין ב *שירותי בייביסיטר* של משטרת ישראל, וכן, אין לי שום חשבון בנק ישראל, וכן אין לי לא בית ולא כלום, רק ילדים קטנים לדאוג להם, ואם באחד מן הימים יבואו אנשים *שרק מקשיבים להוראות* לשאול אותי, למה אני לא שילמתי את זה וזה וזה... אני אומר להם אין לי שום עסקה עם מדינת ישראל.


עכשיו, איך תרצה שאיש כמוני, יהיה שוטר, כביכול לשמור על המדינה, בוא בזמן אמת שאומרים לשוטרים לכו תציקו לאזרחים, לא למחבלים, לאזרחים! ולא בטוב, אלא ברע!


אתה הרי יודע שבקרונה, נתנו דוחות כספיים לאימה ולילדים יתומים שאבא שלהם נהרג על ידי שוטרים, שלא לבשו מסיכה *בחוץ* אז שוב, מה זה משטרת ישראל? עסק של גנבים? מזה?


מה שאני יודע בטוח שזה לא מה שכתוב בתורה שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך. הם מייצרים חוקים לא לפי התורה, וכל העסק הזה מסריח.


איתמר, חוץ מלהוציא לחמאס את השניצל, אולי גם, תוציא את המשטרה מהאזרחים? ותשים אותם אצל החמאס? לא יכול להיות ששוטרים מקבלים עוד כסף או הוראות לתת דוחות!


ובפרט לאנשים שאין להם! "אם אין לך ליך לרווחה..." אז בוא נחסוך את כל הסיבובים? אל תתנו דוחות לאנשים סתם!


כל המדינה מלאה בכבישים ישרים כמו סרגל, בלי בתים לא מימין ולא משמאל, ובירידה, מצלמת מהירות..... זה לא להגן על אנשים *כי אין שם אנשים ולא בתים ולא כלום!* זה מלכודת לקחת לאנשים כסף שאין להם הישר מהפה של הילדים שלהם.


כל בוקר קם שוטר, אומר לעצמו כמה הוא עוזר בזה שהוא הולך ומחנך את כל האזרחים, אבל הוא משוחד, והכסף יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים, *אל אחת כמה וכמה מפגרים רשעים* הוא אומר לעצמו, אני מנעתי תאונה, אפילו אם לקחתי לו את הכסף, אבל הוא משקר לעצמו, זה כמו להגיד, "הוא נושם בלי מסיכה, אני היצלתי אותו מקרונה" אותו דבר, זה כמו, אני לקחתי לו אלפיים שקל על זה שהוא כמעט נפל מהמדרכה ושבר את הרגל, יום אחד הוא יודא לי" *אף אחד לא יודא לך! אתה גנב ורמאי! אתה חותך את בשר אחיך הקטן, ושם לו יד ותולש לו את הלב ואומר לו" היה מלוכלך!"*


השופט, אין אמונה כלל בשופטים בארץ ישראל כלל וכלל, אם הם רואים כסף שבא לממשלה = להם, הם פוסקים שחייבים לשלם את זה. להם צדק, זה כסף של אחרים בכיס שלהם.


אם שופטים כאלה אני אמור להסביר ששוטר לא צדק? ולסגור זמן לדבר עם שופט, בזמן שאני בחינם מדבר עם אנשים בכל העולם כולו, אני לא יכול לדבר עם שופט בוואצאפ או Zoom?


בקיצור איתמר בן גביר המלך היקר ביותר, אני אוהב אותך מאוד, ואני מבין את צרכי הביטחון של מדינת ישראל, אבל לצערי, הגוף הזה משטרת ישראל צריכה יותר מידי עזרה.


א. להפסיק להציק לאזרחים.

ב. לחפש טרוריסטים ולחזק את הביטחון.

ג. שינוי חוקים שהם כסדום ועמורה, Money trap laws.

ד. להסיר את חובת ביטוח טסט וכו' לא בגלל שלא צריך, אלא בגלל שזה חובת הפרט ולא העסק שלכם.

ה. לא לתת לכביש 6 וכו' לחייב אוטומטי אנשים שנכנסו בטעות לכבישים שלהם.

ו. לחייב כל כביש אגרה לסגור ולפתוח את הכביש למשלמים (ומי שנכנס ללא שימת לב, בעייה שלהם).

ז. ללמד תורה על ידי יהודים שומרי תורה ומצוות בכל תחנות המשטרה כדי שלשוטרים יהיה הבנה בין טוב לרע, שאני בטוח אין להם היום לפחות לרבים מהם.

ח. שיהיה אסור לשוטר לגשת לאזרח, אלא אם כן יש לו הוכחה שהוא פגע *לא בחוקי תנועה* אלא באזרח אחר! מטרת המשטרה זה לתת סדר, לא לגנוב ולא בייביסיטר.

ט. כל שבוע משטרת ישראל תכריז כמה פדופילים הם תפסו, כמה מחבלים הם תפסו, כמה לוקחי פרוטקשן הם שמו במעצר. וכל שבוע להתנצל לכל אלה שקיבלו דוחות שלא לפי ההוגן.

י. לייצר דרכים קלים לאזרח להתלונן על התנהגות שוטרים או על דו"ח שלא ניתן בצדק לפי תורה וכו' כולל זמינות של שופטים בטלפון 24 7!


יא, תעשה שלום עם חבריך מעוצמה יהודית, ד"ר בן ארי, ברוך מרזל, גופשטיין, יחזקאל חסון וכן הלאה, תראה שיש סיבה שהגעת לממשלה, וזה לעשות שינוי, תבקש את מחילתם ועזרתם, הם ישמחו לקבל ולעזור למען עם ישראל.


נשמח לשמוע בשורות טובות

תהנה ממשכורת של חבר כנסת, אני מקווה שאתה לא רק משלם חובות אלא גם נהנה קצת בחיים.


בברכה

יוסף אדרעי

יועץ הקמת הסנהדרין

29 views0 comments

Moshiach News Global Articles: News Updates for the Moshiach Elite Community,

Everything in relation to Moshiach, Redemption, Current Events, Global Peace and Positive Change.

 we hope to keep the dream of peace and respect between all mankind here, please check back from time to time to see what we are discussing and help create the change you want to see in the world by sharing the articles you like.

bottom of page